تاسیس دانشگاه معماری و هنر پارس
پیغام مدیر :
با سلام خدمت شما بازديدكننده گرامي ، خوش آمدید به سایت من . لطفا براي هرچه بهتر شدن مطالب اين وب سایت ، ما را از نظرات و پيشنهادات خود آگاه سازيد و به ما را در بهتر شدن كيفيت مطالب ياري کنید.
تاسیس دانشگاه معماری و هنر پارس
نوشته شده در شنبه 6 مهر 1392
بازدید : 1756
نویسنده : MR ARC

موسسه آموزش عالی معماری و هنر پارس درتهران تاسیس گردید.

این موسسه که توسط پروفسور محمود گلابچی چهره ماندگار جمهوری اسلامی ایران در معماری و مهندسی راه و ساختمان، استاد نمونه دانشگاه‏های کشور و دارای کرسی یونسکو در معماری تاسیس گردیده است دارای رشته های مهندسی معماری، معماری داخلی، طراحی صنعتی، ارتباط تصویری (گرافیک)، طراحی لباس (طراحی پوشاک) بوده و با هدف شناخت هنر و ارزش‎های پایدار معماری ایران در راستای توسعه و تعمیق باورها و اندیشه‌های مثبت نسل جوان دانشگاهی و متحوّل ساختن فضای آموزشی و پژوهشی دز زمینه هنر، فناوری و معماری تاسیس گردیده است.



ارائه خدمات آموزشی با كیفیت بالا در زمینه معماری و هنر برای دانشجویان داخل و خارج كشور با بهره گرفتن از اساتید برجسته و مجرب و ایجاد یك دانشگاه که در دراز مدت امکان رقابت با دانشگاه‎های معتبر منطقه و جهان را در عرصه بین المللی داشته باشد از دیگر اهداف این موسسه است.

در همین راستا برگزاری دوره های مشترك با همكاری دانشگاه‎ها و مؤسسات آموزش عالی معتبر داخلی و خارجی، برگزاری نشست ها و همایش های علمی متناسب با گرایش های علمی و نیازهای کشور، تثبیت محوریت ایران در هنر، فناوری و معماری در میان کشورهای منطقه، توسعه ارتباطات بین المللی در قالب برنامه‎های بین دانشگاهی و شکل‎گیری یك دانشگاه تخصصی در زمینه هنر و معماری در مقیاس منطقه ای و بین المللی با توجه به تاریخ پر افتخار و سابقه درخشان و شکوهمند ایران در هنر و معماری از مهمترین برنامه های دانشگاه معماری و هنر پارس خواهد بود.

اطلاعات بیشتر در مورد برنامه ها و اهداف موسسه از طریق سایت دانشگاه به آدرس www.parsuniversity.ir و یا ایمیل info@parsuniversity.ir امکان پذیر می باشد.




:: موضوعات مرتبط: سازه و بنا , دانشگاه و مراکز تعلیمی , ,
:: برچسب‌ها: تاسیس دانشگاه معماری و هنر پارس , معماری , معمار , معمارها ,



مطالب مرتبط با این پست
.



می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: